Facebook Pixel
Menu
Your Cart

Често задавани въпроси

Колко ще ми струва доставката?

Доставката зависи от теглото и общата сума на поръчката и се изчислява според тарифите на куриерска фирма Спиди . Доставката се изчислява автоматично в стъпка „Плащане” преди окончателно завършване на поръчката и можете да видите с точност цената на куриерската услуга, която ще заплатите. 

Кога да очаквам доставката на поръчаните от мен продукти?

Всички продукти, които са активни за поръчка в сайта galeya.bg , са налични на склад. Доставката на поръчките се извършва в рамките на 1 до 5 работни дни от получаване на поръчката в системата на онлайн магазина.

В периоди на по-голяма натовареност по време на празници е възможно срокът за доставка да се удължи на най-много до 10 работни дни. Такива периоди обикновено са Великден, Коледни и Новогодишни празници.

Ще получа ли известие за изпращане на поръчката?

Да. Когато поръчката е подготвена за изпращане, ще получите известие на имейл със статус на поръчката „Обработена”, заедно с номера на товарителницата. На следващия ден можете да очаквате Вашата поръчка в офис на Спиди  или адрес, както сте посочили в поръчката. В деня на доставка на поръчката ще получите имейл и СМС от Спиди с информация в кой офис е поръчката Ви или кога да очаквате доставката, ако тя е посочена до адрес.

Получих потвърждение, че ще получа поръчката си, но не получавам СМС от Спиди?

Проверете имейла си и погледнете номера на товарителницата, която сме ви изпратили. С този номер можете да проверите в сайта на https://www.speedy.bg/bg/  къде се намира Вашата пратка и дали е пристигнала в посоченият от Вас офис на Спиди  или е в куриер.

Как ще заплатя поръчаните от мен продукти?

Заплащането на стойността на поръчката се осъществява чрез Пощенски Паричен Превод (ППП) на куриера при получаването й. За това получавате фискален документ от куриерската фирма, като Лицензиран пощенски оператор за извършване на ППП, по смисъла на Закона за пощенските услуги. Фискалният документ замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане и в случай на рекламация или замяна/връщане на продукт.

С цел правилното фактуриране и предвид сключените Договори за банково изплащане на Парични преводи между galeya.bg и куриерските фирми, касов бон НЕ се издава. За направеното от Клиента плащане куриерската фирма издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението му да издава касова бележка. Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18от 2006 г. чл. 3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби”. Съгласно текста в Наредбата един от вариантите, който освобождава търговеца от издаването на касова бележка, е плащането към него да се извършва чрез Пощенски паричен превод. 

Мога ли да платя поръчаните от мен продукти с карта?

За момента в сайта не може да бъде извършено плащане с карта. Но можете да платите с карта в офиса на Спиду  или на куриера, който Ви доставя пратката на адрес. Куриерите разполагат с мобилни ПОС устройства.

Защо за някои продукти доставката е по-висока?

Някои от продуктите, които предлагаме са с по-голямо тегло, от което зависи цената на доставката. Например, пластмасовите шкафове са с тегло над 5 кг. и за тях цената на доставката излиза около 10 лв. до офис на Спиди и около 15 лв. до адрес. За малки населени места доставката може да бъде по-висока според тарифния план на Спиди.

Предлагате ли безплатна доставка?

Доставката е за сметка на клиента и зависи от теглото на пратката, стойността на поръчката и начинът на доставка. Изчислява се според тарифния план на куриерска фирма Спиди.

Мога ли да проверя пратката, преди да платя на куриерската фирма?

Да. Всяка пратка, която изпращаме е с опция Преглед и Тест преди плащане. Много е важно да отворите пратката пред куриера, тъй като само по този начин има реално доказателство в случай на счупени артикули или липсваща част от поръчка.

В случай на липсваща част от поръчка е необходимо вие или куриерът да се свържете с нас. Възможно е при опаковането някои части или продукти да са поставени в други по-големи продукти с цел най-компактно опаковане на пратката. Затова, молим Ви много добре да огледате пратката, преди да се свържете с нас за липсващи продукти или части.

В случай на счупени артикули, е необходимо да се състави протокол с куриера. Всяка пратка пътува с опцията Обявена стойност, което означава, че пратката е застрахована от евентуално счупване по време на транспорта.

Мога ли да направя рекламация, след като вече съм взел пратката си от куриер?

Да. Рекламация може да се направи и след като вече сте приели пратката, дори и да сте се отказали от опцията за Преглед и Тест на пратката.

Има няколко възможности.

Ако установите липса на продукт или част от продукт, след като вече сте приели пратката от куриера, се свържете с нас. Преди да го направите, молим проверете много добре кашона и всички продукти. Възможно е някоя част или продукт да са поставени в други части с цел по-компактно опаковане на пратката Ви. Ние ще проверим случая при нас и след това ще Ви върнем информация относно нашето становище и дали рекламацията Ви е уважена, в случай че липсата не е установена пред куриер.

За да се избегнат подобни ситуации, препоръчваме на нашите клиенти да се възползват от опцията Преглед и тест на пратката!

В случай на счупени продукти, което не е установено пред куриер, е необходимо да се свържете с оператор на Спиди и да предявите рекламация към тях. Преди да изпратим поръчките, те са проверени от наша страна за целостта на продуктите. Възможно е продукт или част от продукт да бъде повреден по време на транспорта от страна на куриерската фирма. По тази причина всяка пратка пътува със застраховка, която получателят заплаща като част от куриерската услуга.

Ако установите счупени продукти след приемане на пратката от куриер, свържете се с Спиди  на телефон  0 7001 7001или подайте рекламация тук. https://www.speedy.bg/bg/