страница плащания и доставка | Galeya | Онлайн магазин за китайски стоки и сувенири

плащания и доставка
 

I. ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ
1. Цените на Стоките, обявени в сайта www.
galeya.bg са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото законодателство.
2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на фактури са посочени във всяка Поръчка.
3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото законодателство.
4. Продавачът ще издаде на Клиента фактура за поръчаните и доставени Стоки въз основа на инфомацията, предоставена от Клиента.
5. www.
galeya.bg издава фактура за всяко плащане по Поръчка, чрез която Клиентът си е купил Стока и за която клиентът изрично е пожелал издаване на фактура. Клиентът е съласен да получава фактурата физически заедно със Стоката, както и по електронен път на и-мейла, посочен от Клиента. 
6. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът е длъжен да актуализира данните си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за да се убеди, че те са пълни, верни и точни.
II. ДОСТАВКА НА СТОКИ
1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Стоки чрез куриерска фирма на адрес, посочен от Купувача или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Клиента.
2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Стоките и изпращането на съпътстващите документи.
3. Всеки потребител, направил поръчка през сайта
www.galeya.bg или по телефон или e-mail, посочен на сайта www.galeya.bg e длъжен да освободи пратката си от куриерската фирма с изключение на случаите когато има несъответсвие с артикула или нарушена негова цялост. Продуктите се изпращат в ненарушен търговски вид и съдържание, напълно годни за употреба! Ако потребител се съмнява в това при приемането на продуктите, то той трябва да се свърже с нас незабавно на телефон 0894-475-888 и да направи рекламация пред куриера, който доставя поръчката му.

4. Всеки клиент има право да откаже поръчката си, дори след като тя вече е изпратена, но задължително трябва да заплати куриерските разходи в двете посоки, за да се върне стоката обратно към изпращача 

5. След направена поръчка от потребител, тя се обработва и предава за опаковане, след допълнително потвърждение по телефон. При необходимост от уточняване на детайли, молим всеки клиент да се свърже предварително с нас на телефон 0894-475-888.

6. Срок за изпълнение на поръчката - от 1 до 10 работни дни. Използваме услугите на куриерски фирми Рапидо и Спиди.

7. Плащането се извършва с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ, тоест потребителя заплаща поръчката  при получаването и. Доставката е за сметка на клиента и се таксува според стандартните тарифи на куриерските фирми Рапидо и Спиди. 

8. При заплащане в брой при доставка се използва Пощенски паричен превод(ППП). Вие ще получите фискален документ от Рапидо/Спиди като лицензиран пощенски оператор за извършване на Пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Запазете фискалният документ, който замества касова бележка в доказателство за извършеното плащане!

9. Приоритетен час на доставка се заплаща допълнително според тарифата на куриерските фирми Рапидо/Спиди.

10. Ако желаете да получите няколко продукта с една обща доставка, моля добавете всеки от тях в една обща кошница.

11. Всяка наша пратка пътува към Вас с опция ПРЕГЛЕД, молим задължително възползвайте се от нея и преглеждайте пратките си пред КУРИЕРА ИЛИ В ОФИСА НА Рапидо/Спиди. Липси или несъответствия по поръчката Ви, които не са регистрирани пред Куриер или в офис на Рапидо/Спиди, няма да бъдат уважавани!

12. Ние изпращаме Вашите продукти в ненарушен търговски вид и съдържание, напълно годни за употреба! Ако се съмнявате в това при приемането на продуктите, моля, свържете се с нас незабавно и направете рекламация пред куриера, който доставя Вашата поръчка. При желание за връщане на продукт, същият трябва да бъде върнат в търговски вид. Под търговски вид се разбира продуктът да е с НЕНАРУШЕНА опаковка и да НЕ Е ИЗПОЛЗВАН.

13. Клиента извършил поръчката се задължава да освободи пратката си в срок от 7 дни от нейното пристигане в офиса на Рапидо/Спиди. В случаите, когато не вземете поръчката си в рамките на 7 дни от куриер, всеки следващ ден се таксува престой (магазинаж) от 4.80лв. (с ДДС) според тарифата на куриерската фирма. Желанието за задържане на пратката след седмия ден трябва да бъде писмено заявено от клиента. 

14. Моля обърнете внимание, че след като завършите поръчката си тя се предава на куриерската фирма максимално бързо и не може да бъде спряна. При отказ на вече изпратена поръчка Вие дължите доставките на куриерската фирма в двете посоки.

15. Запазваме си правото при непредвидени обстоятелства да доставим Вашите продукти в различен срок от упоменатия поради причини, за които ще бъдете информирани своевременно.

16. При настъпване на рекламационно събитие клиента трябва да ни уведоми незабавно в писмен вид на e-mail: galeya@abv.bg

 17. В случай че откаже да заплати дължимата сума за поръчаната стока и нейната доставка, дължимата сума по изпращането и връщането на стоката ще му бъде потърсена по съдебен ред с всички произтичащи от това последици – осъждането ще доведе до заплащане освен на дължимите за поръчката суми и направените разноски по делото: държавни такси, адвокатски възнаграждения, депозити за вещи лица, разноски на частен съдебен изпълнител и др.